Priorytetem dla naszej firmy jest, aby zamówiony przez Państwa towar jak najszybciej trafił do docelowego miejsca.
Czas realizacji dostawy towaru do klienta zależy od następujących kryteriów:
- 2-3 dni roboczy (jeżeli towar znajdujące się bezpośrednio na naszym magazynie w Polsce);
- 7-14 dni roboczy (jeżeli towar znajdujące się na magazynie w Producenta);
- 14-21 dni (jeżeli towar będący przedmiotem zainteresowania klienta musi zostać wyprodukowany Producentem);
- na zamówienie, skontaktuj się z nami (mailowo lub telefonicznie).
W większości naszych produktów dostawa nie trwa dłużej niż 3 dni, jednak w przypadku produktów importowanych z odległych europejskich krajów lub produkowanych pod zamówienie, termin może się wydłużyć nawet do 21 dni.
Przy każdym zamówieniu przedstawiciel działu sprzedaży informuje klienta o przewidywanym terminie oraz kosztach dostawy.
Koszty i sposoby dostawy
Sklep TECHNOFOOD realizuje dostawy produktów na dowolny adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej za pośrednictwem znanych firm kurierskich.
Koszt dostawy zależy od wartości zamówionego towaru oraz wagi i rozmiarów.
Dla większości produktów o wartości powyżej 1000 PLN netto dostawa jest za darmo.
Dla produktów wielkogabarytowych, wysyłanych na paletach o wartości do 8000 PLN netto również takich jak szafy magazynowe, tanie urządzenia chłodnicze oraz niestandardowe meble ze stali nierdzewnej, dostawa jest płatna lub bezpłatna zgodnie z opisem na stronie sklepu bezpośrednio pod kożnym produktem.
Warunki dostawy zawsze można ustalić z specjalistamy dżiału spszedaży.
Odbiór dostawy od kuriera
Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić:
- Czy opakowanie nie jest uszkodzone.
- Czy zawartość przesyłki odpowiada zamówieniu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy natychmiast sporządzić z kurierem protokół reklamacyjny i skontaktować się z naszą firmą. Należy zachować dokument przewozowy. Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować odrzuceniem reklamacji. Brak protokołu uszkodzeń automatycznie skutkuje odmową reklamacji.
Zgłoszenie kurierowi uszkodzeń zgodnie z tymi zasadami pozwoli nam rozpatrzyć reklamację.
Czasami kurier odmawia otwarcia paczki przed podpisaniem odbioru. W takim przypadku zalecamy podpisanie odbioru pod warunkiem, że kurier zgodzi się poczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki.
Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące czasu i kosztów dostawy najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30.